Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ilonka87 | użytkownik

imię i nazwiskoIlona adres zarejestrowany19.05.2007 @13:21:37 ostatnio na stronie01.02.2012 @18:32:32

Amatorka:D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5305550
digarty53 komentarze784 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Art1000    20.06.2007 @22:07:42
hmm... pieknie dziekuje

_______
Czy masz alibi na okres, w którym nic nie zrobiłeś?
http://arturgawlikowski.pl
~malutka123453    19.06.2007 @23:13:11
dziękuję Ci bardzo
_______
zapraszam do siebie
~rockdj    18.06.2007 @19:30:28
Dzięki Ilonka za komentarz
Pozdrawiam i milego digartowania
_______
~Scena    18.06.2007 @13:20:12
heh chetna na zone??:D
~Ewiszon    17.06.2007 @17:01:53
To kaaaaawałek ode mnieAle wiem gdzie to jest:P
_______
Nie dziękujcie...oceniam z przyjemnością....
~ewczyk    17.06.2007 @13:48:41
zapraszam w progi mojej skromnej galerii
~ShiZa    15.06.2007 @17:03:01
dzieki za komentarze
~burkinafazo    10.06.2007 @14:02:58
widze ze na spokojnie przejzalas moja galerie......hehe dzieki
^eMelody    10.06.2007 @13:10:01
dziękuję za miłe odwiedzinki
_______
???
~magda812    10.06.2007 @12:37:47
dzięki !!!
~freeoneself    10.06.2007 @12:13:51
Dziękuje!
~fabulous    09.06.2007 @09:03:04
to jednak jestem sposptrzegawcza ;-p
_
ppozzdrroo.
~fabulous    08.06.2007 @23:41:59
ożesz Tyy ;-p
_
dzięki ;-d
_
ja to Cię kojarzę.. ale skąd ?!
chyba z Ekonoma ;-p
~fabulous    08.06.2007 @23:32:43
dziękuję ślicznie.
~ws3103    08.06.2007 @23:23:18
stare gnioty :D
_______
)
~ws3103    08.06.2007 @23:19:13
hehe
podobają ci sie fotki ktorych ja nie cierpie :D
_______
)
~ws3103    08.06.2007 @23:15:01
!!!
dziękuje za odwiedziny
_______
)
~cirilka    08.06.2007 @15:28:50
dziekuje bardzo =)
_______
coś nowego na rynku -> http://www.wroclot.pl


~ssiekier    08.06.2007 @13:21:54
troszke wazeliny hehe
bedę zagladał do Ciebie czasem ..więc miej się na baczności
~ssiekier    08.06.2007 @13:17:53
bardzo ciekawe zdjęcia
ps. pozdrawiam :D
^IwonaWolanin    07.06.2007 @18:43:33
~Scena    06.06.2007 @13:29:04
a dziekuje...
~bzusia    06.06.2007 @13:03:34
dziękuję bardzo za wszystkie komentarze
~ANiiaa    06.06.2007 @12:28:22
a dziękowac slicznie i pozdrawiam bede cie miec bejbe na oku ^^
~ANiiaa    06.06.2007 @12:24:54
dzięki ^^ a bo we mnie taki szatan jest ^^ haha widze ze rowniez lubisz pachnidło ^^
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt